Veelgestelde vragen over de Visa-kaart
- Wat is een Visa-kaart?
- Waarom is mijn kaarttransactie mislukt?
- Hoe maak ik geld over naar mijn account met mijn Visa-kaart?
- Zijn er kosten verbonden aan een overschrijving?
- Hoe lang duurt het voordat het overgeboekte geld op mijn account staat?
- Kan ik geld laten uitbetalen op mijn kaart?
- Is het veilig om mijn kaartgegevens te verstrekken?
- Worden betaalkaarten geaccepteerd?
1. Wat is een Visa-kaart?
Visa is een wereldwijd erkend merk dat de nieuwste betalings- en beveiligingstechnologie gebruikt, wordt geaccepteerd door meer dan 24 miljoen handelaren en een breed scala aan fraudepreventietools biedt. Voel u tijdens het online winkelen veiliger dan ooit met uw Visa-kaart in combinatie met het Verified by Visa-programma.
2. Waarom is mijn Visa-kaarttransactie mislukt?
De meest voorkomende redenen zijn:
- U heeft onvoldoende saldo (controleer uw kaartsaldo)
- U heeft uw kaartlimiet overschreden.
- U heeft onvolledige of onjuiste informatie ingevuld. De naam, het adres en/of het telefoonnummer dat u invult, moet overeenkomen met de gegevens die de kaartmaatschappij in haar administratie heeft.
- U heeft een onjuist CVV2-beveiligingsnummer ingevoerd (de driecijferige code aan de achterzijde van uw kaart).
- De bank die uw kaart uitgeeft, staat geen gamingtransacties via internet toe. Als dit het geval is, probeer dan een andere kaart of kies een andere stortingsoptie.
3. Hoe maak ik geld over naar mijn account met mijn Visa-kaart?
Volg de onderstaande stappen om geld op uw account te storten met een kaart:
- Log in op uw account.
- Ga naar 'Kassier' en selecteer 'Storten'.
- U ziet nu het Visa Card-logo. Klik op het pictogram om deze stortingsoptie te selecteren.
- Kies of vul uw bedrag en bonuscode (indien van toepassing) in en klik dan op 'Storten'.
- Vul uw kaartgegevens in op het formulier en klik op 'Verzenden'. Let op:
De gegevens van uw kaart, zoals het kaartnummer, CVV2-nummer en de vervaldatum moeten correct zijn ingevoerd. - Op het volgende scherm ziet u of uw kaarttransactie succesvol is of niet
- Indien de transactie mislukt, krijgt u een foutmelding met de reden voor het mislukken. Het kan zijn dat er onvoldoende saldo op uw kaart staat, dus controleer uw kaartsaldo.
- Als de transactie succesvol is verlopen, verschijnt het bericht 'kaartaankoop geslaagd' met een unieke transactie-ID die u in uw eigen administratie dient te bewaren.
- Sluit het venster en keer terug naar de lobby. Het bijwerken van het saldo van uw account neemt slechts enkele minuten in beslag. Als uw saldo na twee minuten niet is bijgewerkt, moet u mogelijk uitloggen en opnieuw inloggen bij uw account.
4. Zijn er kosten verbonden aan een overschrijving?
Nee, wij brengen geen kosten in rekening voor stortingen met Visa.
5. Hoe lang duurt het voordat het overgeboekte geld op mijn account staat?
Het overgemaakte geld is binnen 1-2 minuten te zien in uw accountbalans.
6. Kan ik geld laten uitbetalen op mijn Visa-kaart?
Ja. Ga naar de sectie geld uitbetalen en selecteer het kaarttype dat u voor de uitbetaling wilt gebruiken Houd er rekening mee dat u alleen geld kunt laten uitbetalen op een kaart als er in de afgelopen 180 dagen een succesvolle storting mee is gedaan.
7. Is het veilig om mijn kaartgegevens te verstrekken?
Alle transacties van de kassier worden verwerkt volgens de normen van de Payment Card Industry (PCI) voor gegevensbeveiliging, met gebruik van een TLS1.2-versleuteling die de veiligheid en beveiliging van de verzonden gegevens garandeert. Deze geavanceerde beveiligingstechnologie wordt ook gebruikt door grote banken en financiële instellingen over de hele wereld.
8. Worden betaalkaarten geaccepteerd?
Ja. Wij accepteren Visa-betaalkaarten die aan de achterzijde zijn voorzien van een driecijferig CVV2-beveiligingsnummer.